Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 4 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
27.12.2019
VÝPRODEJ
Právě probíhá velký výprodej zavinovaček a setů do postýlek! Skladem poslední kusy za bezkonkurenční ceny! číst celé
Zobrazit všechny novinky

Způsob dopravy:

Při platbě převodem:65Kč

Při platbě dobírkou:105Kč

Dopravní společnost doručí balík až k Vašim dveřím. Cestu balíku i předpokládaný čas můžete sledovat pomocí zasílaného odkazu. Zásilka k Vám doputuje prostřednictvím Zásilkovny a jejích smluvních dopravců.

Při platbě převodem: 99 Kč

Při platbě dobírkou: 139 Kč

Balík Na poštu - přijede na Vaši poštu, kde si jej vyzvednete, kdy se Vám to hodí: 129Kč, při platbě dobírkou 169Kč.

Balík Do ruky - přijede až k Vašim dveřím. Předem se o tom dozvíte díky SMS: 140Kč, při platbě dobírkou 190Kč.

Balík do Balíkovny - Zásilku si na poště vyzvednete rychleji díky "Zrychlenému výdeji", nepotřebujete doklad totožnosti, pouze speciální kód, který Vám přijde v SMS zprávě: 109Kč, při platbě dobírkou 149Kč.

  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
  3. Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a prosíme, pokud je to možné, o zjištěném poškození informovat prodejce).

2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).

3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

4. Výrobek byl poškozen působením živlů.

5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

6. Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

7. Na opotřebení vzniklé běžným používáním.

Postup při reklamaci :

1. Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem nebo osobně.

2. Zboží zašlete jako obchodní balík nebo doporučeně na naši adresu (ne dobírkou).

3. V průvodním dopise označte vadu, nebo popište, jakým způsobem se projevuje.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí.

Ke zboží, které reklamujete, přiložte prosím kopii dokladu o koupi nebo jiným hodnověrným způsobem prokažte zakoupení zboží.
Zboží k reklamaci neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky budou odmítnuty a vráceny zpět na Vaši adresu! Doporučujeme, zásilku pojistit.

Reklamace uplatňujte na adrese: Budkovice 143, 664 91  Ivančice

§ 616 Shoda s kupní smlouvou:

(1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.4)

(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.

(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není- -li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz.